Stoomboot ook aangekomen in Boskant!

Al sinds het voorjaar zijn vele trouwe vrijwilligers druk bezig de wensen van de kinderen tot uitvoering te brengen op het schoolplein van de basisschool. Elke keer waren de kinderen enthousiast wanneer er weer een nieuw gedeelte bespeelbaar was geworden.

Dankzij de vele sponsors werden nieuwe materialen geleverd en afval afgevoerd. Opnieuw heeft het bedrijf M.J. van Kaathoven BV kort geleden kosteloos een container gevuld met puin opgehaald.

Begin november werd een start gemaakt met het bouwen van een van de grote wensen: een piratenschip. Tot grote verrassing werd het een stoomboot! In de mast kwam een echte Spaanse vlag te hangen en de boot werd versierd met wimpels. Het duurde niet lang of 24 ‘Pietjes’ zaten in de boot. ‘Zie ginds komt de stoomboot’ werd nog nooit zo enthousiast meegezongen.