Laatste avond Jeugdwerk in 't Pluugske

Op woensdagavond 18 december jl. beleefde een dertigtal jongeren hun allerlaatste avond in ’t Pluugske.

Het bestuur van de dorpsraad was aanwezig om de jongeren toe te spreken over een doorstart van het jeugd- en jongerenwerk in Boskant.

Onder het genot van een stukje taart die de Dorpsraad speciaal liet maken voor de jongeren werd er op gewezen dat er een doorstart aan zit te komen. Helaas moeten ze nog een tijdje wachten want men zoekt nog naar een geschikte locatie. Vrijwel zeker valt de keuze op het voormalig EHBO-lokaal maar daar moet nog het een en ander worden aangepast voordat men kan starten met het jeugdwerk.

Wij als voormalig bestuur zijn heel blij dat het jeugdwerk behouden blijft. Ook vinden wij het heel belangrijk dat de naam van de nieuwe locatie gewoon ’t Pluugske blijft.

Zo blijft het voor de jeugd toch vertrouwd klinken.

Men bedankte ons deze avond voor onze inbreng. De dorpsraad verraste ons als bestuur met een lekkere fles wijn. Ook de aanwezige jongeren uitten hun waardering door het overhandigen van enkele lekkere bierpakketten. Dit doet je toch wel wat na 22 jaar jeugdwerk!

Naast enkele oud-bestuursleden kwamen er ook familieleden en vrienden om samen de laatste avond te beleven. Ondanks het dubbele gevoel hebben we toch een mooie avond gehad.

We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor de leuke avond!

Als laatste willen we de dorpsraad bedanken voor de moeite die ze neemt om de jeugd toch nog een leuke woensdagavond te bezorgen.

We hopen dat er veel vrijwilligers zijn die deze leuke taak op zich nemen. Wij hebben altijd met heel veel plezier de jeugd en jongeren vermaakt en het is zonde als dit verloren gaat!

Otto Verstappen,

voormalig voorzitter OJJB