Kiwanis Rooi start met ruimen schoolterrein

Wethouder Dekkers, dorpsraadleden en leden van Kiwanis Rooi stonden om 8 uur met schoppen, loader, pallets en veel zin bij de poort om te beginnen met het verwijderen van een deel van de tegelverharding.  Jan Hellings van de Dorpswinkel stelde appelflappen ter beschikking en Rene Dekkers bracht zijn loader mee. Als iedereen wat bijdraagt blijkt het ook nog eens een gezellige ochtend!

Rond twaalf uur waren de mannen grotendeels gebroken maar  het geplande aantal tegels waren verwijderd.

Maandag zal Wim van de Wiel even zijn oude beroep oppakken: met de ter beschikking gestelde kraan en puincontainer van M.J. van Kaathoven & Zn (Liempdseweg) en een groencontainer van Van KaathovenGroep worden puin en versleten groen meteen afgevoerd. Ook de werkhekken rond de verwijderde tegels worden maandag geplaatst.