De Meidoorn, multifunctioneel gebouw Boskant

Zoals eerder gemeld is het voormalige EHBO gebouw (inmiddels omgedoopt tot De Meidoorn) aan de Meidoornstraat onderdeel van het plan Herinrichting Ritaplein e.o.

Het streven is om De Meidoorn multifunctioneel te maken (ouderen, jeugd, verenigingen etc.). Een aantal zaken moet nog worden aangepast, een start is al gemaakt v.w.b. het gebruik.

Dankzij de geweldige inzet van vele vrijwilligers is in maart jl. het spelmateriaal van het voormalige ‘t Pluugske verhuisd naar De Meidoorn. Voor de jeugdgroep Pluugske is het daardoor mogelijk om al sinds begin april op de woensdagavonden gebruik te maken van De Meidoorn. Een groep enthousiaste vrijwilligers begeleidt deze avonden.

Ook Welzijn de Meierij houdt inmiddels iedere eerste dinsdag van de maand van 09.00 - 12.30 spreekuur in het gebouw.

Op korte termijn volgt meer informatie over bezetting/gebruikmaking van De Meidoorn.