Met hulp van vrijwilligers Rabobank grote najaarsklus geklaard op o.a. SonnemansDriehoek

Rabobank Hart van de Meierij heeft stichtingen/verenigingen etc. benaderd om hen belangeloos de helpende hand te bieden in het kader van betrokkenheid bij de lokale gemeenschap. De dorpsraad heeft hier dankbaar gebruik van gemaakt.

Op zaterdag 4/10 is een aantal vrijwilligers van de bank aan de slag gegaan op de SonnemansDriehoek. Onder leiding van Frans van den Heuvel, voorzitter dorpsraad, en onze ‘groenexpert’ Joan van Hastenberg is er enorm veel werk verzet: verwijderen van riet, schoonmaken van plantvakken langs het fietspad, selectief snoeien van struiken, paden onkruidvrij maken, verwijderen van zwerfvuil etc.

Natuurlijk kwam Theo Sonnemans zelf even langs voor inspectie: Hij is een tevreden mens!

Ook heeft een aantal vrijwilligers van de bank het groen rondom de kerk en pastorie aangepakt: onkruid langs gebouwen en paden en het eerste bladafval van het gazon verwijderd.

Rabobank: Namens de dorpsraad en de Boskanters bedankt voor deze geweldige inzet!!