J.B.C. Boskants Boeleke

Jeu de Boulesclub J.B.C. Boskants Boeleke is een vereniging opgericht in 2008 en gevestigd op sportpark “De Scheeken”.

Zij heeft ruim 40 leden met ongeveer evenveel mannen als vrouwen waarbij naast het jeu de boules spelen, ontmoeten en sociale contacten heel belangrijk zijn.

Naast het recreatief spelen zijn er in de zomermaanden uitwisselingen met andere clubs o.a. De Klutsers uit Nijnsel, Cloeck en Moedigh uit Rooi en ’t Trefpunt uit Mariahout.

Hiernaast zijn er ook activiteiten zoals het clubkampioenschap, het spel tête à tête en de invitatiemiddag.

De normale speelavonden zijn op dinsdag- woensdag- en donderdagavond vanaf 19.00 uur.

Leden hebben de mogelijkheid ook op andere tijden te spelen. Het gebruik van de binnenbanen is in overleg.

Er zijn 6 buitenbanen waar, bij grote belangstelling aan spelers, er 9 banen gerealiseerd kunnen worden.

Ook zijn er 3 binnenbanen waarvan veel gebruik wordt gemaakt in de wintermaanden.

Voorzitter:                          Jan van den Elzen tel: 474171

Secretaris:                         Tiny Toonen tel: 473703