Weer een klus geklaard op schoolplein dankzij inzet vrijwilligers Rabobank!

Evenals vorig jaar heeft Rabobank Hart van de Meierij belangeloos de helpende hand geboden aan stichtingen/verenigingen om zo de betrokkenheid te tonen aan de lokale gemeenschap.

Dit keer heeft de dorpsraad een aanvraag ingediend voor enkele karweitjes op het schoolplein. Onder begeleiding van Wim van de Wiel en Ad van den Berg, de trouwe vrijwilligers voor het onderhoud van het schoolplein, hebben 4 dames van de Rabobank op 3 oktober o.a. de deuren van de opbergruimtes naast de fietsenstalling geverfd. Leerlingen van de basisschool Franciscus zullen hierop nog enkele schilderingen aanbrengen.

De SonnemansDriehoek, die vorig jaar fantastisch is aangepakt door de Rabo vrijwilligers, is op 26/9 door onze Boskantse groenexpert Joan van Hastenberg en de dorpsraad weer bijgewerkt, de omringende waterpartij wordt nog door de gemeente schoongemaakt.

Rabobank: Namens de Franciscusschool, dorpsraad en alle Boskanters wederom bedankt voor deze geweldige inzet en wellicht tot volgend jaar!!!