Jonge ouders helpen bij het schoolterrein

Het nieuwe speelveld op het schoolterrein is ingezaaid en ziet er al groen uit. De slingerende voetpaden van en naar het schoolterrein zijn ook al klaar, evenals de terrassen bij De Verbinding.

Er is tijdens de vakantieperiode hard gewerkt door een grote groep vrijwilligers om het terrein voor de kinderen al toegankelijk te maken.

Dinsdagavond hebben een aantal jonge ouders een grote hoop speciale speelschors in grote zakken geschept (zie foto) welke tijdelijk in depot wordt gezet om straks op en rondom de speelberg aan te brengen. Onder leiding van de enthousiaste Arie van Alebeek (conciërge) worden de komende dagen houten hekwerken en de ronde speelkuil bij de kruipbuis getimmerd om in de geest van het ontwerp (natuurlijk en speels) de kleintjes van De Verbinding veilig af te schermen.

Elke dag zien we de aanleg vorderen en het enthousiasme voor het nieuwe speelterrein toenemen. Kom gerust eens bij de school kijken.