Boskant Challenge Obstacle Run zondag 5 juni

Achter de schermen wordt er door de vele vrijwilligers van Boskant Challenge momenteel hard gewerkt om van zondag 5 juni as. een onvergetelijke dag te maken. De parcoursbouwers zijn druk doende hun ideeën uit te werken, de wedstrijdcommissie denkt volop na over het programma en de horecacommissie is bezig met de muziek en de terrassen. Ook de PR rond dit evenement begint op stoom te komen, om zodoende maximaal aandacht te krijgen van zowel deelnemers als toeschouwers.
Onderstaande poster met de belangrijkste informatie over de dag zal binnenkort overal te zien zijn in Boskant en omgeving.

Meer informatie zal op korte termijn te vinden zijn op deze site of op de eigen facebookpagina van Boskant Challenge. Via deze media, maar natuurlijk ook via de Mooi Rooi krant en het Dorpsgemak, zal deze maand meer naar buiten komen over het exacte programma en de opbouw van de hindernissen.

Duidelijk is in ieder geval dat meedoen aan de “Obstacle Run” mogelijk is voor jong en oud. Ook zal het mogelijk zijn om individueel of in teamverband te starten, zodat ook minder getrainde vriendengroepen, collega’s of families de uitdaging aan kunnen gaan.
Reserveer dus zondag 5 juni as. in je agenda (als je dat tenminste nog niet gedaan mocht hebben) en blijf ons volgen via deze site of via facebook. Naast informatie over de voortgang van het evenement, zal hier vanaf begin april ook de informatie over deelname en het online inschrijvingsformulier verschijnen.