Hans Vogels opent Boskant Challenge!

Boskant Challenge op 5 juni as. zal  ’s morgens rond half 11 op een spectaculaire wijze geopend worden door niemand minder dan de bekendste inwoner van Boskant; meervoudige nederlands kampioen enduro-rijden en deelnemer Le Dakar Hans Vogels.  Een sportieve en uitdagende Obstacle Run past natuurlijk helemaal in het straatje van een sportman als Hans Vogels. De organisatie is dan ook erg blij, dat Hans zijn medewerking wil verlenen en de aftrap van het evenement voor zijn rekening neemt.

Voor ieder wat wils
Het programma van de runs begint om ca. 11.00 uur ’s morgens en zal eindigen om  ca 16.00 uur  ’s middags. Er kan gestart worden in diverse categorieën.  Deelname is mogelijk individueel of in teams van max. 5 personen. Het volledige programma is te zien bij nieuws 26/3.

Uitdagend parcours met volop gezelligheid
De Obstacle Run wordt gehouden op een compact parcours op en rondom het Ritaplein.  Op een afstand van 550 m zullen verschillende hindernissen verrijzen.  Deze obstakels zullen voor het nodige spektakel (en hilariteit) zorgen, maar altijd zo dat het leuk blijft voor publiek en deelnemers. Deelname is dan ook mogelijk voor iedereen. Tijdens en ook na de wedstrijden is er volop vertier en muziek op de gezellige terrassen rondom start en finish. Na afloop van het wedstrijdprogramma is er een gezellige afterparty met live-muziek en voldoende tijd om de dorst te lessen.

Inschrijving mogelijk
Heb je zin gekregen om mee te doen? Of doe je graag mee met jouw vereniging, familie of vriendengroep?  Schrijf je dan nu in!
Deelname is gratis voor iedereen onder de 18 jaar.  Vanaf 18 jaar kost deelname 7,50 euro per persoon. Bij voorinschrijving krijg je hiervoor 2 consumpties. Inschrijving kan via het  inschrijfformulier bij de Dorpswinkel, via de facebookpagina van Boskant Challenge of via de link http://www.live.cloudformz.com/C-201603182049232276-201603182049236333/

We vinden het mooi als je er bij bent.  Schrijf je dus in, nu het nog kan!