Boskant telt af voor Boskant Challenge

Nog een paar nachtjes slapen of misschien nog een paar daagjes (stiekum) trainen. Dan  is het 5 juni. De dag waarop in Boskant de eerste Obstacle Run gehouden zal worden. Dat de Boskanters er zin in hebben blijkt wel uit de vele inschrijvingen en de spontane hulp van de vele vrijwilligers. Na een goede voorbereiding barst het evenement as. zondag los. Hans Vogels zal de run ’s morgens om 11.00 uur op spectaculaire wijze openen. Vervolgens zal het de hele dag een sportief feest zijn op en rondom het Ritaplein. De voorinschrijving sluit woensdag 1 juni.  Maar voor wie alsnog mee wil doen:  Inschrijven is tot een uur voor aanvang van de wedstrijden nog mogelijk.
Voor jong en oud
Het programma van de runs begint om ca. 11.00 uur ’s morgens en zal eindigen om  ca 17.00 ’s middags. Er kan gestart worden in diverse categorieën.  Deelname is mogelijk individueel of in teams van max. 5 personen. Kijk bij vorige nieuws voor verdere informatie over afstanden en starttijden.

Volop gezelligheid rondom het parcours
De Obstacle Run wordt gehouden op en rondom het Ritaplein.  Zaterdags wordt een start gemaakt met de opbouw van het parcours met volop uitdagende hindernissen. Dit parcours staat op zondag garant voor volop spektakel en hilariteit, voor zowel deelnemers als publiek. De muzikale omlijsting en de gezellige terrassen rondom start en finish zorgen voor de rest. Na afloop van het wedstrijdprogramma is er een gezellige afterparty met live-muziek tot het einde van de avond.

Niet te missen
Als de weergoden mee willen werken belooft het een onvergetelijke happening te worden.   Niet alleen voor de deelnemers , maar ook voor de toeschouwers.  Natuurlijk wil je dat meemaken en met eigen ogen zien.  Inschrijven kan op de dag zelf nog tot een uur voor aanvang.  Kijken kan natuurlijk de hele dag. Mooi als je er ook bij kunt zijn!