Kennismakingsbezoek Burgemeester Van Rooij aan Boskant

Op maandag 30 april jl. heeft Burgemeester Kees van Rooij, in gezelschap van Wethouder Eric van den Bogaard, buurtcoördinator Nadina Hamzic en communicatieadviseur Astrid Jacobs, een kennismakingsbezoek gebracht aan Boskant.

Na een voorstelrondje van het gezelschap heeft voorzitter Frans van den Heuvel d.m.v. een pp-presentatie uitleg gegeven over: Wat is Boskant, wie is de dorpsraad en een terugblik (wat is gerealiseerd).

Vertegenwoordigers van alle verenigingen en instanties in Boskant waren uitgenodigd. Zij die aanwezig konden zijn, hebben een korte uitleg gegeven over stand van zaken/wensen binnen de vereniging/instantie.

Tot slot is er een korte rondgang door Boskant gemaakt (schoolplein, Ritakapel, Ritaplein, informatiezuil).