Uitnodiging vrijetijdsmaaltijden Meierijstad op 5 mei 2022

We leven in een tijd waarin eens te meer blijkt hoe kwetsbaar vrijheid is. Samen met verschillende buurt- en wijkverenigingen, Oranjeverenigingen en wijk- en dorpsraden organiseert de gemeente Meierijstad in heel de gemeente diverse vrijheidsmaaltijden.

De vrijheidsmaaltijden zijn een landelijk initiatief van het Nationaal Comité 4 en 5 mei.

U bent van harte uitgenodigd om te komen genieten van een bescheiden vrijheids-maaltijd (soep en broodjes) om samen met anderen het gesprek over vrijheid aan te gaan. Aanmelden is niet nodig, maar let op: op is op!

Op 5 mei 2022 zal deze happening op ruim 20 locaties binnen Meierijstad plaatsvinden.

Tijd: van 12.00 – 13.30 uur. Op iedere locatie zal voor maximaal 50 personen worden geserveerd.

In Boskant bent U welkom op het Ritaplein. Bij slecht weer zal worden uitgeweken naar het gemeenschapshuis Boskant (De Meidoorn).