Kinderen van kinderopvang De Verbinding danken vrijwilligers

De kinderen van kinderopvang “De Verbinding” op locatie BS Franciscus in Boskant genieten iedere keer weer van hun speeltuin. Door het harde werken van een groep vrijwilligers is een kale plek met een kleine zandbak omgetoverd tot een mooie speelplek. De kinderen maar ook zeker de leidsters zijn hier heel erg blij mee en super trots.

Daarom zijn de heren vandaag in het zonnetje gezet door de peuters van kinderopvang “De Verbinding”. Met een kop koffie, een appelflap en een echt schilderij op linnen, werden de heren verrast. Na het vele harde werken is het tijd om heerlijk aan het strand uit te rusten.

Namens ons allemaal: hartelijk bedankt!

Op de foto vlnr: Wim v.d. Wiel, Hans Egelmeers, Lies Brans (namens Ties Brans), Arie van Alebeek, Rinus van der Heijden (architect schoolplein) en Ad v.d. Berg.